I love rock'n roll

jag trivs så himla bra på nyhemsgården. barnen och jag kommer väldigt bra överens och likaså med fröknarna. när jag varit där ett tag så kommer jag verkligen att trivas som fisken i vattnet känner jag! och imorgon efter praktiken ska jag på utbildning inför sommarjobbet på lundan, känns inte som att det är sådär skit roligt att lära sig att lyfta gamla männsikor men det är ju självklart att man ska lyfta rätt, hur kul är det att ha problem med ryggen? jo, nej det suger.

nu har jag precis sagt hejdå till melanie och hon berättar för mig att det är ungefär åtta dagar kvar innan hon kommer hem, ÅTTA DAGAR!!!!!!!!!! ååååååh vad jag längtar efter min bästis!!!!

Kommentarer
Postat av: Mell

Längtar efter dig så så mycket jag med! Min fin fina frida <3

2011-05-13 @ 00:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0