Judas

jag sitter inne i mitt badrum och kollar när jenny duschar. drapperiet är fördraget, lika bra det så att man inte får se någonting som man får ångra haha! sedan ska vi göra oss iordning och öppna en cider, eller flera och dricka lite vin eller mycket för ikväll kör all in!
har även varit i gävle och inhandlat nya jeans eftersom att mina gick sönder i måndags.. fick även med mig lite mer hem så nu hoppas jag på att jag får min lön från åhléns på måndag annars är jag lagomt körd!!!

första veckan är gjord på dagis och jag trivs bara mer och mer för varje dag som går. fin personal och fina barn, bättre får man ju faktiskt leta efter! har även hunnit med en utav mina utbildningsdagar här i veckan, fick lära mig hur jag ska lyfta de gamla människorna i sommar. och jag tror att jag redan glömt bort det, fatta man ju..



jenny in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0