make it or break it

idag var det förskolansdag så jag och hela dagiset som jag jobbar på tog en promenad till byn för att sjunga några sånger och dom små är ju för söta! har också varit på ett möte i två timmar om sommarjobbet, det kändes som när jag gick i skolan i ettan och somnade när vi hade genomgångar. trodde helt seriöst att jag skulle somna idag (hur pinsamt hade inte det varit?) men så kom jag på att jag hade tuggummi med mig så då blev jag ju pigg! men nu är jag trött igen, skulle ha tränat men neeej. ska bli så bra att melanie kommer hem igen så kanske vi kan börja gå på pass och få jätte snygga kroppar, awesome! och snart är hon hemma, snart snart snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0