vad är det för dag idag?

vilken kung kväll det var igår! hade kunnat fått skjuts hem men nej jag skulle på max och där stod jag och melanie i kö i runt femtio minuter, såååååå jävla världelöst. fick till slut min mat och så började vi promenaden mot röste. slutade med att jag gick i bara strumpor, slog jenny med min sko, gick i rondellen (samtidigt som jag sa, "här åker jag nästan dagligen"), gick in i en hästhage och gjorde en kullebytta och vi körde "freeze" leken. när vi var nästan hemma kom en bil och jag liftade, tro på fan att bilen stannade dock så hoppade vi inte in utan gick dom 500 m som var kvar.

vaknade imorse och mådde toppen, gick till A&B för att köpa fet saker och sedan åt vi kebab sedan var jag död. ville absolut se en film och gärna en skräckfilm eftersom att jenny gav det förslaget men jag somnade så J & M fick kolla själva. men förbannat roligt har vi haft :D

Kommentarer
Postat av: mell

Ceder! Vi var pâ A&H!!! ;)

Kul som fan hade vi efter vi lämnat tranan! <3

2011-05-30 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0