min fina britta

Britta:
hittade ett citat som gjorde mig alldeles nostalgisk
"det är bra att du kommer till mig imorgon, jag behöver det"

jag frågade henne om under vilket år hon hade fått det där av mig, vilket var runt 2008-2009 och ja det säger ju sig självt när man fick reda på det.

våran konversation fortsätter
Anmäl · 22:49
mm, minns det
tänk om du hade vetat då hur fruktansvärt bra du mår nu!
att allt skulle bli bra liksom :9
Anmäl · 22:51
tänk om jag hade vetat det! hade aldrig i mitt liv trott på något sådant dyligt när jag satt där med min tandställning. haha
 
Anmäl · 22:52
hahah tänk att du skulle hitta en pojke som också hade tandställning!
men det är väl lite det som är charmen med livet, man vet aldrig vad som kommer att hända
(om man ska bli sådär djup)

Anmäl · 22:53
att jag fick en riktigt bra kille som är det bästa jag vet! åååh lycka!

Anmäl · 22:54
hahahaha
gulle

Kommentarer
Postat av: B

<3

2011-11-02 @ 00:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0