oh lord

idag har jag haft mitt körkort i två år!!! vilket menas med att min prövotid nu är klar, hurrra!!!

fick i födelsedagspresent av erik två idolbiljetter så i fredags efter att vi ätit riktigt god mat med andrea och emil befann vi oss i läkerol arena för att se det live. grymt roligt och ännu roligare var det att alla idoler som åkt ut befann sig på plats och uppträdde i pausen :D en jätte fin present från min älskade ♥

igår gjorde vi ingenting, eller jag gjorde ingenting. låg i sängen hela dagen innan eriks kompisar kom och hälsade på, lyckades bli facereapad av en viss herr pehrers och åt kalla goda köttbullar. fick äntligen se sista filmen av Harry Potter, skulle kunna fälla en tår för att filmerna är slut nu (hp nörd nummer 1)..

hjälpte svärmor idag med att sätta upp julbelysning utomhus och passade även på att språka lite med Emma som var ute och gick med hunden. så har jag faktiskt dragit och puttat på en husvagn, känner min jäkligt duktig faktiskt!
och ingen skola på tre veckor(!) för imorgon börjar första dagen på praktiken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0