thaaaaaaa schoool.

ny vecka, ny kurs. igår satt vi på en urdålig föreläsning har ingen aning om vad den handlade om men jag tyckte synd om tanten som föreläste, kul att se hälften sova och resten sitta med mobilen. men whaat to do? idag har vi haft föreläsning i fyra timmar, den första var bra med den sista fick jag ångest av eftersom att det kändes som att vi satt på en mattelektion, alltså ingenting för mig! men nu är skoldagen slut och jag ska lägga mig i soffan och kolla på bonde söker fru. 

"Växeln hallå hallå hallå koppla mig till 22, det är inget svar där dom är inte kvar där, ja jag är ledsen försök på nytt igen!" ibland bara älskar jag våran härliga humor som vi pedagoger har!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0