fina helg.

i fredags började min fina helg med att vi fick sluta tidigt från skolan, ååååh lycka! så jag bestämde mig för att luncha med jenny och erica på stan och sedan köpa nya träningskläder (som ska användas ikväll).hämtade upp mell i bollnäs och sedan blev det mys med brudarna hos lula och det blev en grym kväll med vin (alla utom jag) och idol!
i lördags var jag på lille albins dop, jätte fint och sötnosen hade skjortan på sig som han fick av mig när han föddes ♥ efter det blev det full fart hos jenny innan det var dags för Sahara Hotnights på tuppens!
igår var vi bara nästan bara hemma, åt jätte god mat och somnade innan halv elva(?!). sliten tjej som tydligen har börjat snarka som en riktig karl åh va roligt!

om några timmar är det dags för höjdpunkten på den här veckan, jag och jennifer ska börja träna! gruppträning på dönje, känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0