I'm gonna party like it's my birthday

Min födelsedags spenderades med mina klasskamrater ute i skogen. cykeltur som gav mig träningsvärk under rumpan och balonglekar som gör gubbar galna, en sån födelsedag har jag aldrig varit med om! hahaha. fick en present av mina kära pendlare!



i fredgas var vi också ute i skogen hela dagen. luktade äcklig brandrök när jag gick runt på stan med killarna för att göra premiär på systemet :)
Fifty var grym! lite folk med vi hade så jäkla roligt! dock så är alla filmer som jag filmade kass.. hamnade på heartbreak en stund där det var fullt ös! innan vi gick hem drog vi alla ut på dansgolvet och körde på!

igår åt vi langos(!) innan vi åkte hem mot bollan. en tur på skoternsdag och sen somnade jag fint innan halv elva på kvällen. sliten tjej.















idag vankas det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0