smoke weed everyday

så kommer vi till det här igen, hur min helg har varit. enkel beskrivning, skit bra, på ett nyktert sätt! jajjemen jag var nykter exakt hela helgen. fast jag var ju på förfest med mina tjejer men dom fick allt åka på tranan utan mig för mitt konto mår inte sådär jätte bra men om en vecka då är det annat!

igår fick jag med mig E till arbrå(!), hem till mamma eller ja hem till mig, till mitt flickrum (som jag nu kallar det för mina klasskompisar). det var ju typ premiär för honom att vara här men det gick ju såå bra! åt tacos och bara babblade. tillbaka till ovanåker, myste ner i soffan där jag somnade fin fint.

idag har jag varit på stan och käkat lunch med britta, jenny och ollas. nisse var även snäll och följde mig till tandläkarn, mesen som jag är. men det får jag vara för jag är ändå bara 19 år, hallå fortfarande tonåring! höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0