we found love

slutet av veckan har varit allt annat än lugnt, eller ja reletivt lugnt har det varit men mycket har gjorts! i skolan byggde vi hus åt små folk och lekte ekorrar. huset som vi byggde blev jätte mysigt.


 fick med mig nisse hem till arbrå efter skolan, det var ju år och dar sedan vi sov här hemma. men långtråkigt hade vi så vi drog igång camen och pratade med fina vänner innan jenny drog igång en film och jag somnade fint. slog till henne på fredagsmorgonen så att hon skulle vakna, drog oss mot ovanåker för att lämna bilen och börja promenaden mot edsbyn. efter en timme var vi framme hos emil där vi fick träffa hans fruktansvärt söta systerson.
någon hempromenad blev det inte utan erik fick komma och hämta oss, köpte med kebab och melon till idolmyset som jag och jenny hade.
efter lite spöknoja gick vi ner till svärföräldrarna och roade oss ett tag innan det var god natt :)

bilen som brukar leva sitt eget liv började att göra det igen, det är någonting som inte alls stämmer under den så det var bara att hålla tummarna när vi började färden mot falun i lördags. erik fick träffa pappa och minibrorsan för första gången och det gick såklart väldigt bra! edwin blev helt såld på erik och skulle efter tio min spela spela något liknade hockeyspel mot honom. en innebandy match blev det ju självklart där edwin och erik absolut skulle vara i samma lag och spela mot mig. men gissa vem som vann med 15-14? the one and only!!!
efter våran match åkte vi till lugnet för att kolla på pappas match, vinnst där med!

maxmat och sedan var vi påväg hem igen och bilen lät som den skulle! eller ja, som den brukar göra.
bestämde oss för att festa och vi hade en super rolig kväll på bonden!
med en bakispojkvän blev det söndagsmat med hela hans familj, mostrar med familjer och vilket mysig familj det där är!!!
och i lördags natt hade jag tydligen lyckats skicka iväg ett lite roligt sms till britta som hon påminde mig om idag när hon skrev någonting om att hon dog lite när hon läste mina sms från i helgen och att hon ville gråta, av lycka såklart! hon är bra fin min brittis!

ikväll är det min fet och plugg kväll, vilket menas med att det blev kebab till middag, plugg nu och chips & dipp till kvällsmyset! mitt liv är väl jävligt bra för tillfället!


mina favoriter!

tänker även gratulera min fina vän jennifer på hennes tjugo årsdag! den lilla skitungen är ju nämligen hela tre dagar äldre än mig. i know it sucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0