oh my

denna helg, denna konstiga spontana världelösa tokiga roliga helg. en spontan förfest hemma hos viktoj med jennö och malin innan vi alla packade in oss i bilen och begav oss mot edsbyn och bonden. kalas lite folk men vi gjorde det bästa utav det och det slutade med en kung kväll, lördagsmorgonen var inte alls lika rolig.. inte dagen heller och på kvällen när det var dags för att korka upp hade baksmällen fortfarande inte lagt sig. vafan hände på fredagen? fem cider fick jag i mig i lördags, hade ont i huvudet och bröstet. kroppen var inte med och ville bara ligga hemma i sängen och inte alls gå på tranan. men jag trotsade och drog ut, men det där med att gå ut nykter är jag inte jätte roligt men jag lyckades iallfall ha en helt okej kväll.

i söndags mådde jag bra igen, gjorde klart en uppgift till skolan och drog till alftacity (som det nu heter) för att hänga med jenny, malin och emil. kyrkogårdar, chips & dipp och tv mys. perfekt söndag!
igår skulle jag plugga igen med det är så mycket roligare att umgås med jenny viktor och dennis. tog med killarna på ett äventyr. ögonbindel på dennis körde vi ut i skogen ställde honom framför vidkraftverken och lät han njuta. jag sköt upp pluggandet tills idag men så fick jag hoppa in och jobba istället vilket också är mycket roligare och nu sitter jag här med pluggtorka. totalt jävla världelöst när uppgiften ska skickas in inatt. bra frida du har lyckats igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0