väldigt bra humör!

nu gillar jag skolan igen. denna kurs är mycket bättre än de andra som vi haft. idag fick vi gå in i ett jätte stort uppblåstbart tält och se en kort film om alla planeter sedan fick vi ligga och kolla på stjärnorna. innan lektionen var slut hann vi även med att göra lite experiment. är så mycket gladare i skolan nu! :D

efter skolan stannade jag i bollnäs för att äta lunch med ewe och marre. så otroligt skönt att träffa dom och ewe som jag inte träffat sen i julas.. hon är en såndär vän som finns kvar även om man inte pratar så ofta, en vän som man saknar hela tiden och en vän som man nästan grinar över varje gång man ser denne för att man blir så glad. hajar ni? hon är en utav mina absolut bästa vänner!

och vädret idag har ju varit kanon, ännu bättre för mitt humör! tog mig en promenad nu på kvällskanten, sprang även lite. lägg märke till att jag skrev lite. pallar inte alls att springa många meter innan hjärtat håller på att flyga ut ur kroppen. dåligt tränad tjej!

en dusch och lite plugg innan sängen. sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0