fin dag.

idag kändes det som att våren var påväg! fint väder och jag kände verkligen inte för att ha min vinterjacka på.. fick istället dra på mig mina nya brillor och åka till bollan med malin för lunch, träff med emelie och en runda på stan. nu har jag shoppat färdigt för denna månad ;)
åkte hem till mamma för att packa ner saker i TVÅ ikea påsar till. mitt rum är nu ganska tomt och lägenheten känns väldigt full om man säger så. oooops!

åkte till sara för att umgås och ge lille albin hans försenade julklapp. blev även biten i fingrarna eftersom att charmtrollet fått tänder, han tyckte även att det var roligt att slänga ner saker på golvet och låta mig plocka upp det ;) innan jag for hem igen hann jag även träffa karro, fille och fanny :)

fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0