frida och erik = sambos

igår var jag hem till mamma och lillebror för att städa och flytta ur mitt kära rum. linus blev väldigt glad när han fick veta om det eftersom att han längtat efter att få ta över det, så vi knäppte igång musiken och började städa och bånka på alla möbler, resultatet blev bra! :) men jag hittade en snus som satt fast under sängen, vem är den skyldige?!  

på kvällen var jag på bio med malin och camilla, Hamilton. sjukt bra film! och senare på natten hade jag erik och tall sista uppersittar kvällen för att kolla klart på tusenbröder, fast jag somnade såklart sista timmen. osis. somnade inte först i morse och vid nio tiden imorse ringde ikea och vi fick våra nya möbler!

 

nu bor jag i min första lägenhet med min första sambo. vi är så lyckliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0