friday i'm in love

friday i'm in love. uppe med tuppen och försöker få kontakt med melanie som nu befinner sig någonstans i Australien :)
igår skolkade jag och sandra för första gången. eftersom att det framkommer stora diskussioner om tillexempel vilken tid på dygnet betygerna kommer in (hettsande) beslutade vi oss för att denna skoldag skulle suga och vi hade inte heller läst boken vi skulle ha seminarium på och kände att vi inte bidrog med så mycket så vi åkte ner på stan för att köpa hem två tröjor och två skrivblock #tomtiplånboken. men när jag kom hem fick jag ett samtal från nisse! kändes som att det var tusen år sedan jag hörde hennes röst, väldigt skönt och snart är hon hemma igen :D

fredag morgon klockan är tjugo över åtta och jag har dragit på mig mina älskade klackar på 15,5 cm, fråga inte varför jag tycker om att springa runt hemma i min ensamhet i mina snygga skor precis som att vissa springer runt naken, för kallt här för det! njuter av sista vakna med the voice som fröken Crafoord är med på och tycker att det är ganska trååååkigt att hon slutar.

ikväll? ja ikväll finns ingen planering. men att ligga i soffan är uteslutet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0