wild ones

lördagen i stugan var rolig och en aning mysig! även fast att vi bara satt vi bordet hade vi kul och efter många timmar fick vi äntligen igång bastun, så sent på natten satte vi oss i den innan vi alla somnade (vissa somnade innan). 
-35 grader ute under natten och min bil kände inte för att starta på söndagen. till slut fick jag igång den så att jag och emma kunde fara hem medanst olle och erikfick sätta sig på skotrarna, kändes som att bilen var mycket varmare! på kvällen var vi på spicy cow och åt, lite ovanligt att vara där med andra folk en jenny och dennis men lika gott som vanligt :) 

idag är jag fortfarande sliten och skapligt trött. gjorde en kort skoldag och efter myste vi pendlare på waynes med en varsin sallad. när jag äntligen kom hem hade erik plockat ihop i lägenheten, varit på affärn och skulle påbörja maten. jag har världens bästa pojkvän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0