oh happy day

äntligen en ny vecka och ett nytt humör! att det är fint väder ute gör saken bara bättre :)

i lördags efter att vi hinkat i oss vin hos cam hamnade vi på bonden i en timme ungefär, så himla härligt att få umgås med tjejerna, även andrea hade hittat hem till skogarna :D igår mådde jag dåligt, väldigt dåligt så jag missade det fina vädret ute eftersom att jag låg i sängen under täcket och tyckte synd om mig själv. love it.
på kvällen spelade vi bingolotto med tall, ingen vinnst med vi åt god planka nere hos svärföräldrarna!

efter att jag vaknat idag låg jag i sängen och läste jag lite i en utav böckerna som vi har i skolan, DEN DU SANDRA! städdag står på toppen på schemat idag, hela lägenheten är kaos. men ikväll då ska jag mysas med malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0