After sko

gårdagen spårade, det spårade så mycket! hela högen stup fulla, fyllekörning med pulkan, några vurpor, visnning av rumpan och krossade glas. anna kom inte in på harrys så jag stannade hemma med henne, gick till dom för att äta tacos och bli galen på min telefon.. tänkte vara smart och sätta lås på den utifall att jag skulle tappa den men jag var för full för att komma ihåg vad lösenordet var och efter 15 gånger hade jag inga fler chanser på mig. skulle skriva i e-postadress och lösenord, öhm okej? svor och var förbannad, valde att lägga mig tiiiidigt och sova tills att mina pendlare kom hem. när jag vaknade på morgonen fungerade det fortfarande inte med telefonen så jag fick ringa till HTC kundservice och det slutade med att telefonen blev återställd. blev glad tills jag insåg att vissa nummer är borta och att spelen är borta vilket betyder att mina rekord också är BORTA! men telefonen fungerar tack och lov :)

idag gick vi på after ski och åt pizza samt drack alkohol. tredrag spelade, jag och linnea hamnade i en lång ringdans, sedan fick vi med oss mia och ställde oss framför grabbarna och rockade! lyckad after ski eller var det after sko?
nu korkar vi upp igen sista kvällen och öser till dead by april på Harrys!

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0