oh happy day

alla uppgifter är gjorda och tentan är klar tack vare all hjälp från mina fina pendlare! kursen är nu avslutad och allt ska vara inlämnat senast fredagsnatt men här sitter jag en tisdagskväll och har precis gjort klart allt. MYCKET NÖJD ÖVER MIG SJÄLV. det gör att jag längtar efter helgen ännu mer!
för att fira kursavslut valde jag att göra någonting som jag aldrig gjort förut. jag lagade pannkaka till middag!!! det gick och äta men nästa gång blir den bättre ;)



samtidigt som jag äter pannkakan kollar jag på handboll på teven och jag följer bandyn på datorn. det går en aning bättre för sverige som leder med 15-10 än för bollnäs som ligger under med 6-2.
snart ska jag ta en dusch och mysa ner i soffan och invänta tolvslaget ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0