tummen upp, eller ner?

idag var det dags att träffa pendlarna för en pluggdag i Ockelbo! jag älskar hur vi tar tag i pluggandet direkt när vi kommer fram men efter några minuter har vi tappat ämnet och börjar prata annat istället, vi pendlare är för underbara ;) när jag och mia försökte oss på att göra uppgiften påbörjade sandra våran packlista till sälen, det blev ungefär en punkt. en viktig punkt! åh vad jag längtar, fyra dagar i sälen med härliga blivande förskollärare!

ikväll skulle jag fortsätta plugga, vilket jag gjorde tills att det slog tillbaka och jag kunde verkligen inte koncentrera mig. började diska men det hjälpte inte så jag drog mig ut på en promenad i ett kolsvart ovanåker för att rensa tankarna och få ny energi. tror att jag lyckades så nu ska jag få klart mitt anmälningsbrev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0