my life

brännbollsyran helgen var så jäkla rolig! matcherna förlorade vi men hade lika roligt ändå och förfesterna var perfekt! mitt lag var skit bra och jag hade jäkligt roligt ute på terran, dock inte på lördagen men bilturen hem lyckades rädda kvällen.
i söndags var vi alla bakis men drog ändå till leksand sommarland. lekte av oss i vattnet, åkte berg-ochdalbana, red häst, körde gokart och åkte frittfall!!!! frittfall är bland det värsta jag har gjort, skrek som en stucken gris och var överlycklig när vi kom ner på backen igen. jävlar vilken upplevelse, men det gör jag aldrig om. dagen var ett perfekt avslut på helgen!
kom hem och blev sjuk, låg i feber och var orolig för att inte kunna jobba i veckan men jag tog mig upp till jobbet ändå. idag är jag mycket piggare men snorar och hostar fortfarande.. thats life! ikväll ska vi äta grillat i ovan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0