love

första dagen på sommarlovet och solen var framme när jag gick till jobbet och lika så när jag gick hem. så otroligt skönt och humöret blir så mycket bättre! :) var på jakt efter en myra och hittade äntligen en på mitt bord och jag har nog aldrig blivit så lycklig över att se en. en myra betyder ju att jag kan göra klart ännu en uppgfit vilket jag nu har gjort.

försöker mig på en gång till att göra tjockpannkakor, lyckas aldrig med att få dom riktigt bra.. jag håller också på med absolut sista uppgiften till skolan, ska kolla på två avsnitt och skriva några rader om dom men det tänker inte jag hålla på med hela kvällen för jag ska mysa med tjejorna! erica, linnéa och andrea har kommit till alfta nu så ikväll ska vi mysa hos lula. imorgon är det en utav favoritdagarna, B kommer hem till ovan!!! älskar att sommaren är här, att vi alla får sommarlov och att nästan alla som flyttat kommer hem ingen. det får mig att må bra!

Kommentarer
Postat av: Berit

<3

2012-06-06 @ 13:39:10
URL: http://brittakristina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0