SOMMARLOV

sista dagen i skolan och vi tog bilen dit, guldvärt! hade vårat sista seminarium som gick bra, eller jag antar att det gick bra :) nu har jag fått sommarlov och gått mitt första år på förskollärarprogrammet! helt galet vad fort det har gått. men med mycket skratt och tårar ;)

kom hem från skolan tidigt och tänkte plocka ihop i lägenheten innan kassamötet började men det visade sig att min underbara sambo redan gjort det. jag älskar sambolivet och min sambo!
nu här på kvällen har jag varit på kassa mötet och gjort klart en uppgift, två småa kvar och sedan behöver jag inte plugga på tre månader!

förutom att sommarlovet började idag har jag två vänner som fyller år. Helena som fyller 21 och älskade melanie som äntligen fyller 20 år! Helena har jag träffat och grattat idag men inte lilla mellbo. jag kramar om henne hemifrån och längtar efter henne. hoppas att hon fick en underbar födelsedag även om hon inte fick fira den med oss ;)


love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0