clamour of glamour

just nu precis lider jag av skavsår. köpte mig ett par nya promenad/springskor idag. dom var på rean, skulle ha kostat lite över tusenlappen men nu kostade dom 340 kr. det såg ju jag och ropade ut det av lycka i affären men lite fel hade jag. 890 kr fick jag pröjsa för dom. skit bra iallfall, 600 kr billigare och det firade jag och erik med en promenad och självklart fick jag skavsår. skit kul.

en till sak som gjorde mig överlycklig idag var att jag gjorde upptäckten av att dom har börjat med langos igen i gävle. gissa vem som ska äta det på fredag när vi ska dricka vin och fira kursavslut? JAG.
langos för mig är kärlek. peace and love + langos = erik ♥

och visst var det så att fina b kommer hem på fredag? längtar ungefär såhäääääääääär mycket och lite till på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0