bff

jag hade en heldag med jenny igår, den jäkel lurade upp mig på en hög sten.
RESULTAT







men det var skönt att vara med bästis!
vi var hos farfar och hälsade på eftersom att båda mina småbröder, pappa och erika kom hem till bollan så vi samlades hemma hos farfar. faster och pär kom också förbi med rödsprängda ögon av pollen. jag älskar min medicin (tills den slutar verka). på kvällssidan hämtade vi upp malin och åkte till alle för bingolotto. erik och malin blev lyckliga vinnare till en varsin ny lott nästa vecka! 

idag var pollen förjävlig men det var tur att jag tagit min medicin innan vi gick ut i skogen med klassen, sandra däremot hade det liiite jobbigt. men nu, plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0