helvetesveckan - off

glöm att jag kallade förra veckan för helvetesveckan. den var inte alls lika hemskt som vi hade förutsätt. fick några uppgifter färdiga, första introduktionen på ica avklarad, packa ner våran lägenhet i lådor, festa två kvällar, fredagsrocken på terassen, kalas för big bro, marknad, grillning x2 och flytt till nya lägenheten. det mesta har hänt nu i helgen, men jag klarade det med!

den här veckan blir också lite stressig med städning i gamla lägenheten, plugg, skola, jobb och party. men om en vecka, då har jag haft min sista lektion och jag har sommarlov! men nu, innan mitt sommarlov måste jag fortsätta att plugga inför tentan som jag har på torsdag. önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0