kärlek

jag älskar att komma hem till arbrå när man inte bor där längre. tog en omväg runt byn bara för att få njuta lite. tog ett extra varv inne på ica bara för att jag känner mig hemma där och att komma in på förskolan ska vi inte ens prata om. att svänga in på mellanvägen och se grodan stå på uppfarten framför vårat fina hus som alltid stått där är lycka. lukten inne i huset, min garderob, min säng och mitt nya rum är fantastiskt. jag älskar att komma hem till mamma och lillebror, att få träffa mina vänner och att krama om min mormor. att få prata ut hos morfar och berätta om mitt liv är det bästa.
jag älskar att komma hem även om jag trivs för himla bra här borta!
tänk om alla kunde ha det så bra som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0