new place

nya lägenheten är färdig, några lådor som inte är uppackade än men som vi får vänta med ett tag till. gamla lägenheten är städad, om en stund ska vi dit och torka golvet i kök, badrum och hall sedan är den inte våran längre.. så tragiskt det låter. men vi trivs i nya lägenheten, behöver bara få lite mer hemkänsla.

igår strök jag två uppgifter på plugglistan och vi har två dagar kvar i skolan. har inte det här året gått fruktansvärt fort? har jag snart kännt mina klassisar i ett år och har jag bara 2 ½ år kvar i skolan? galet!

nu tänker jag inte plugga mer på några timmar, städning i gamla lägenheten och jobb på ica är det som gäller för mig ikväll :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0